mijn reis door India - Reisverslag uit Alleppey, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu mijn reis door India - Reisverslag uit Alleppey, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

mijn reis door India

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

06 Maart 2015 | India, Alleppey

Hoi lieve Famile en vrienden , fijn dat er gereageerd wordt. Altijd heel fijn.xxxxxxxxxxxxxp

Dinsdagavond ron 22.00 vertrokken we met de groep naar het vliegveld van Delhi....
Daar aangekomen,, stonden we buiten in de rij. Je mag het vliegveld alleen op met een geldig vliegticket....
Er waren al 4 medereizigers van onze groep binnen, toen was ik aan de beurt, ik zie de man kijken en hij zegt: Verkeerd vliegveld!!!!!!!!

inmiddels was biuna iedereen binnen, alleen onze begeleider, stond achter mij en vertaalde vlug wat de man vertelde hoe ik bij dat ander vliegveld vooor binnenlandse vluchten moest komen......,,
Hij bracht me nog snel naar de lilft, ik stap naar binnen en hij buiten, wil afscheid nemen en floep.....de lifdeur ging dicht.

Dat voelde even niet goed, ineens kon ik van niemand meer afscheid nemen, wat ik graag had gedaan
Want terug kihkend was het een hele bijzondere reis, met vele nieuwe indrukken, geweldige Ayurvedic behandelingen ,prachtige oogoperatie, s schitterende Ashrams, mooie mensen en wondermooie gebergte . Dit alles maak me heel blij dat ik dit zo mocht ervaren, alleen was me dat niet gelukt.Dus reizen met de groep was een mooie toevoeging.

love Rinaxxxxxx

  • 06 Maart 2015 - 15:26

    Addy:

    Hoi zussie,

    Dat is een vervelend moment dat je niet goed afscheid heb kunnen nemen van de groep ..... des te meer een reden voor een reünie! Dat is vaak zo.... dat je bepaalde reizen met een groep of georganiseerd moet doen om mooiere dingen te ondernemen.
    Zusje zit je nu in het zuiden .... o ja dat is waar je was veilig aangekomen in je geasthous ga lekker verder genieten met alles wat je nog gaat ondernemen.

    Grt Adrie & Addy xxx

  • 07 Maart 2015 - 07:22

    Sjoke De Jong:

    veel geluk en avontuur op je reis door india ik ga naar me werk in moermont veel liefs van mij!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 15852

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: