Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

30 Januari 2016 | Sri Lanka, Negombo

Hoi......,
Even een test of dit verslagje overkomt. Zou er aub iemand willen reageren zodat ik weet of het oke is?

Love Rina

• 30 Januari 2016 - 12:36

Erik:

Ja, je weet het weer!

• 30 Januari 2016 - 12:36

Trudy:

Hoi, ik heb je berichtje gelezen hoor!

Toos:

Ik heb je mail ontvangen en een hele goede fijne reis..Toos xxx

Rina Verbiest:

Dank je voor het reageren.

Rina Verbiest:

Dank je voor het reageren.

• 30 Januari 2016 - 12:50

Rina Verbiest:

Erik, echt weet ik het niet hoor. Gewoon alle knopjes indrukken die je tegenkomt hahaha

• 30 Januari 2016 - 18:32

Els Van Kaam:

hoi kind ik kom net thuis en zie dat het gelukt is ik weet niet of je nu vandaag of morgen in Dambulla bent.
    ik ga alvast kijken naar de omgeving en of ik kan vinden waar je slaapt dikke kus van Elsxxxx

• 30 Januari 2016 - 18:53

Els Van Kaam:

Rina ik heb het al gezien ik zou ook graag in die gouden tempel willen zijn je slaapplaats is mooi als het klopt wat ik heb gezien is oasis tourist welfare center op jou lijst staat ossis is dit het zelfde? geniet ervan tot snel xxxxx