mijn reis door India - Reisverslag uit Alleppey, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu mijn reis door India - Reisverslag uit Alleppey, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

mijn reis door India

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

07 Maart 2015 | India, Alleppey

Lieve mensen, daar sta je dan om 24.00 op een vliegveld, dat niet je vertrekpunt is., maar dit meisje is heel slim en ze had goed geluisterd. Dus ik vroeg hier en daar waar er een bus ging naar het vliegveld voor binnenlandse vluchten, na 10 minuten waren we er. In de wachthal lagen vele Indiers op de grondcte slapen, ik zag ooj dat ik de enigste blanken was.

Ik volgde hun voorbeeld, ging op de vloer liggen op een doekje, hoofdcop mijn rugzak en aan elke hand nog een tas vast en dacht: dit gaat goed komen. Net dat ik dacht in slaap te vallen, riep iemand: iedereen naar de vertrekhal...... !!!!!!!

Verdorrie, spullen weer gepakt en in de vertrek hal nog 6uur wachten op mijn vlucht. De vlucht ging goed, na 3uur vliegen kwam ik aan in Coimbatore, daar een taxi naar de trein, 8 uur treinen en daar was ik in Alleppey.......
Met een riksja naar mijn guesthouse..
Men vroeg , hoe gaat het....
Maar ik kon alleen maar zeggen: BIER...BIER
En dronk met smaak mijn eerste biertje na 3 weken water hahah
Het is super leuk in mijn guesthouseen geniet.

Nu zit ik weer klaar voor vertrek naar de Ahram van Amma.
In Amaritapuri zal ik een dag af 5 verblijven.
Heb weer zin in yoga en meditatie,
Had al een treinkaartje gekocht, maar heb besloten met de boot te gaan, 5 uur varen langs kleine dorpjes

In de ahram heb ik geen verbinding, dus tot later.

love Rina xxxxx

  • 07 Maart 2015 - 10:24

    Zoonlief....:

    Haha... Biertje..

  • 07 Maart 2015 - 11:14

    Els Van Kaam:

    hoi meisje, slim meisje. Het ziet er allemaal goed uit. Je bent waar je wilde zijn, je gaat nu naar de
    Ahram van Amma, geniet ook daar weer van alles wat op je pad komt. Geniet van je bootreis en als het kan neem er eentje van ons. love you en tot snel. Ik ga nu naar Rob en zal hem alles vertellenxxxxxxxxxxxx

  • 08 Maart 2015 - 22:32

    Maria Timmermans:

    Hoi Rina, je hebt wel lef, zeg!
    Zou echt niets voor mij zijn.
    Maar hopelijk heb je nu , na dat ene biertje ( of waren het er toch een stuk of wat??) een tijdje rust. En kun je weer tot jezelf komen. Geniet er van, want je mag zo weer naar huis. Tot gauw! Liefs, Maria

  • 12 Maart 2015 - 09:54

    Rina :

    Hoi zoonlief, Elske en Maria, fijn dat jullie hebben gereageerd en heb de smaak van dat ene pilsje nog in de mond.

    Zusje , fijn dat jebij Rob langs ga xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 15843

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: