Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Ernākulam, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Ernākulam, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn reis door India 2015

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

21 Maart 2015 | India, Ernākulam

Zo lieve lezers van mijn blog : kinarina.waarbenjij.nu , het India avontuur zit er weer op.

Na een paar super gezellige stranddagen in Kovalam , ben ik met de trein naar Cochin gereist, daar een nacht in een hotel geslapen.

Daar mujn vlucht pas om 22.00 in de avond ging, heb ik gevraagd of mihn bagage in het hotel mocht blijven staan en dat mocht,

Daarna ben ik met de boot naar Ford Cochin gevaren, het was een weerzien met dit kleine eilandje, daar ik er een paar jaar geleden ook was.

Heerlijk langs het strand gelopen en lang staan kijken bij de vele vissersboten, dit was een mooi gezicht hoe de vissers omgaan met de kleurrijke visnetten....

Later met de boot terug, bagage opgehaald en met de riksja naar het vliegveld....

Verder een goede vlucht gehad en een fijne rhuiskomst
Mijn zoon Erik had een mooie welkom thuis bloem neergezet en de koelkast was gevuld xxxxxxxxxxx

Terug kijkend was het een zeer gevarieerde reis. Ashrams, stiltes, meditatie, prachtige natuur , mooie mensen ontmoet met fijne gesprekken .
Kortom een zeer verrijkende reis waar ik met groot genoegen op terug zal kijken.

love you all , Rina xxxxxxxx