Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Ernākulam, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Ernākulam, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn reis door India 2015

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

21 Maart 2015 | India, Ernākulam

Zo lieve lezers van mijn blog : kinarina.waarbenjij.nu , het India avontuur zit er weer op.

Na een paar super gezellige stranddagen in Kovalam , ben ik met de trein naar Cochin gereist, daar een nacht in een hotel geslapen.

Daar mujn vlucht pas om 22.00 in de avond ging, heb ik gevraagd of mihn bagage in het hotel mocht blijven staan en dat mocht,

Daarna ben ik met de boot naar Ford Cochin gevaren, het was een weerzien met dit kleine eilandje, daar ik er een paar jaar geleden ook was.

Heerlijk langs het strand gelopen en lang staan kijken bij de vele vissersboten, dit was een mooi gezicht hoe de vissers omgaan met de kleurrijke visnetten....

Later met de boot terug, bagage opgehaald en met de riksja naar het vliegveld....

Verder een goede vlucht gehad en een fijne rhuiskomst
Mijn zoon Erik had een mooie welkom thuis bloem neergezet en de koelkast was gevuld xxxxxxxxxxx

Terug kijkend was het een zeer gevarieerde reis. Ashrams, stiltes, meditatie, prachtige natuur , mooie mensen ontmoet met fijne gesprekken .
Kortom een zeer verrijkende reis waar ik met groot genoegen op terug zal kijken.

love you all , Rina xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 15811

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: