Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

29 Januari 2016 | Sri Lanka, Negombo

Goede treinreis gehad, toen met de bus naar vliegveld Brussel. Ik stap in de bus en leg het geld alvast neer voor een kaartje.
De chauffeur kijk me aan en zeg: Alle Madam, kunde gij ok betalen met u GSM-meke? !,?????!!!!!I
Ik kijk hem verbaasd aan en zeg : Ik kan alleen maar SMS-en , hoe bedoelt u betalen met.......,????
Lachend kijk hij mij aan en zeg: Al wel Madammeke, koop van u centjes maar een lekker koffie-ke op het vliegveld. Hahaha

Love Rina


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 15837

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: