Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

29 Januari 2016 | Sri Lanka, Negombo

Goede treinreis gehad, toen met de bus naar vliegveld Brussel. Ik stap in de bus en leg het geld alvast neer voor een kaartje.
De chauffeur kijk me aan en zeg: Alle Madam, kunde gij ok betalen met u GSM-meke? !,?????!!!!!I
Ik kijk hem verbaasd aan en zeg : Ik kan alleen maar SMS-en , hoe bedoelt u betalen met.......,????
Lachend kijk hij mij aan en zeg: Al wel Madammeke, koop van u centjes maar een lekker koffie-ke op het vliegveld. Hahaha

Love Rina