Mijn reis naar India 2015 - Reisverslag uit Delhi, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn reis naar India 2015 - Reisverslag uit Delhi, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar India 2015

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

03 Maart 2015 | India, Delhi

Hoi iedereen,

Na een lange jeep-rit door de bergen kwamen we na 10 uur rijden aan in Delhi.
Na de wonderschone omgeving en de Ashram, is het een flink klap in het gezicht als je Delhi binnen rijd.

Duizende auto's. fietsen, mensen, karren, honden,getoeter van alles en iedereen en vuil heel veel vuil, zo smerig dat je bijna niets aan wilt raken.....

Gisteren met de groep een Arati mee gemaakt in een Hari Krisna Tempel, jeetje was dit dit een rommeltje, kitsh.
Een raar soort kermis gevoel kwam over me heen...........

Nee geef me dan die sobere Ashrams maar, met hun simpele kamere, douchen met kou water en midden in de nacht deel nemen aan een ritueel.

In de avond ga ik mijn koffer pakken en afscheid nemen van deze spirituele reis ..........................

Het heeft me veel gebracht , vaak is er onbewust een spiegel voor gehouden en ik prijs me gelukkig dat ik dit alles heb mogen meemaken.

Erik , tijdens mijn gesprek met de begeleider,zei ik tegen hem : Als mijn zoon Erik dit gesprek over een bedrag aan donatie zou horen , zou hij zeggen :
Echt ons Ma weer als ze maar kan zeuren........... hahhahaahahah
<
Lees nu jouw reaktie over dit gesprek en ik kan alleen maar toevoegen , wat kennen Moeder en zoonlief Erik elkaar toch goed . hahahahha

Love for all Rinaxxxxxxxx

  • 03 Maart 2015 - 13:31

    Diana:

    Goeie reis terug..

  • 03 Maart 2015 - 14:27

    Els Van Kaam:

    , hoi lieverd , ik hoop dat het een fijn afscheid wordt van je medereizigers, dat ieder voor zich er iets
    moois aan over houd en dat geld zeker voor jou lieffie.
    Wij wensen jou een goede vlucht naar Coimbatore
    en na je treinreis naarAlleppey.
    4 mooie dagen in Alleppey. Je moet nu alleen verder, dus als het kan laat even
    van je horen zodat wij een beetje bij je kunnen zijn.
    Nog heel veel liefs en mooie dagen.

    dikke vette knuffel van ons xxxxxxxxxxx



  • 03 Maart 2015 - 19:54

    Trudy:

    Hallo Rina,
    Zo, het eerste deel van je reis zit erop! Ik hoop dat het - ondanks enkele tegenvallers - toch een beetje is geweest wat je hoopte! Dan nu aan het vakantiedeel beginnen; geniet en kom lekker tot rust!
    Lieve groetjes van Willem en Trudy

  • 03 Maart 2015 - 20:15

    Cecile :

    een bijzondere spirituele reis gehad, wat een verrijking! Nu alleen verder, pas goed op jezelf en in ieder geval een goede reis naar nieuwe gebieden, leuk je te blijven volgen. Groetjes Cecile en Gerard.

  • 03 Maart 2015 - 20:16

    Addy:

    Hoi zusje,

    Zijn weer mooie verslagen, sommige dingen wat minder... waar ik mij zeker niet prettig bij zou voelen, het belangrijkste is dat jij gevonden heb wat je zocht.
    We wensen je een goede reis naar het zuiden van India en een hele prettige vakantie daar, goed uitkijken hoor nu je weer alleen verder gaat!

    Je verrassing is aangekomen hoor.......

    Grt Adrie en Addy xx

  • 03 Maart 2015 - 22:22

    Jannie:

    lieve Rina, heb alle verslagen gelezen, heb er geen woorden voor, een woord,geweldig.
    Ik weet niet of je nog in Amritapuri komt, Amma is nu op Tour. ,maar als je gaat hoop ik dat je het er goed hebt , als je Vivek ziet doe hem de groeten.! Tot ziens weer in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 15838

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: