Mijn reis naar India - Reisverslag uit Delhi, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn reis naar India - Reisverslag uit Delhi, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar India

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

03 Maart 2015 | India, Delhi

Na weer een 5 uur durende rit door de Hymalaya gebergte kwamen we aan in ons volgende Ashram................

Deze was schitterend geleggen, tegen de bergen aan.........
Prachtige en sfeervolle Ashram geleggen aan Moeder Ganga de Heilige rivier.
Hier was het water bijna helder en schoon heel wat anders dan in Varanasi waar het water sterk vervuilt is..............

Ik heb deelgenomen aan alles wat aan rituele in de Ahram te doen was, men verwacht ook dat je als gast daar aan deel neem.

Nou dat deed Rina met plezier, wat voelde ik me hier goed, trouwens heel de groep voelde de goede energie..........

Om 4.15 uur even uit je bed om een .... ben de naam vergeten hoe dit heet.

Maar snachts sta je op bloten voeten voor een priester die dan 3 gele strepen op je hoofd zet met een rode stip er tussen, staat voor ontvangst voor goede karma/energie.

Dan terug rug naar bed om er om 5.30 weer uit te gaan , dit maal voor een prachtig sfeervolle vuur-ceramonie, wel moest ik dan in het pikkedonker vele trappen af om op de plaats te komen beneden aan de Ganga................. dit had ik er graag voor over.

Om 7.00 begingt dan de Arati , dit is samenzijn met het zingen van Mantra's..............

Rond 8.00 kan je sdan gaan eten..........

De eerste 2 dagen scheen de zon en zat ik met mijn voeten in de Heilige rivier en waste mijn gezicht met dit water en voelde me zo goed.

In tussen een gesprek met onze begeleider gehad, over mijn vragen over de donatie. Het werd een zeer goed gesprek. Had inmiddels vrede met alles, was happy met mijn bijdrage aan de oog-operaties en we maakte met een knuffel een eind aan ons gesprek.

IN het gesprel zei ik : Het is tijd dat ik me ook meer op mijn andere zoon Eriki ga richten , hoe weet ik nog niet maar dat komt goed.

Inmiddels weet Erik dat ik al een begin heb gemaakt met mijn verrassing.... ( hoop ik )

Deze werkelijk bijzondere sfeervolle plek heeft mijn hart gestolen en iets moois toegevoegd aan al het mooie dat ik al kon omarmem.

Tot later Rina xxxxxxx

  • 03 Maart 2015 - 09:22

    Zoonlief....:

    Zoonlief heeft een mooie bos bloemen ontvangen.... Dank je wel voor deze oververwachte verrassing!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 15863

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: