mijn reis naar india - Reisverslag uit Rānīkhet, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu mijn reis naar india - Reisverslag uit Rānīkhet, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

mijn reis naar india

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

25 Februari 2015 | India, Rānīkhet

Na de moeilijke tocht door het himalaya gebergte, werd ik in de ochtend wakker en keek uit het raam. Wat ik zag was schitterend....

De toppen van de himalaya waren goed te zien, overal lag sneeuw en later vertelde men dat wij zitten op 2000meter, verderop zagen we de groene toppen van de bergen met 5000 meter en de TOP van het bebergte is 7000 meter, mooi om dit te zien.

Het Ayrurvedici Centrum viel voor mij wat tegen,,,,
De omgeving met dat prachtige natuurschoon, is genieten, maar het terrein van de Ashram en het hospital is sober.....

Wat ook sober is is het eten, we mogen inverband de 5 daagse Ayurvediche behandeling alleen eten wat hun ons geven.......
Dat is om 8.00 pap , om 12 uur rijst met groente en soep, om 18.00 alleen soep en groenten. We drinken of kruiden thee in de ochtend en bij de andere maaltijden warm water, dit is voor het reiningen van het lichaam.

Om 6.00 staan we op en doen yoga en oefeningen voor het ademhalen.
7.00 meditatie in de tempel, evenals om 19.00 in de avond.

De massages zijn geweldig , lieve dames die hun werk super goed doen...
Dit is een cadeautje........

De eerste dag had ik het moeilijk ik dacht, wat doe ik hier, had gehoopt op een klein beetje luxe , aangezien de reissom niet gering was.
De meeste tijd hebben we alleen koud water om te douchen en dit met een temperatuur van rond de 5 a 10 graden......
Er is ook geen verwarming, dit alles is niet zo erg, maar ik had anders gehoopt.......

Hoop dat het met iedereen thuis goed gaat, mis jullie een beetje.

Tot later Rina
xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 15864

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: