mijn reis naar india - Reisverslag uit Rānīkhet, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu mijn reis naar india - Reisverslag uit Rānīkhet, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

mijn reis naar india

Blijf op de hoogte en volg Rina

24 Februari 2015 | India, Rānīkhet

Om 23.30 vertrokken wij met de nachttrein naar Bareilly , om daar in de ochtend aan te komen. Daar stonden 3 jeeps gereed om ons door het Gebergte van de Himalaya te rijden. ik was doods-bang......

De omgeving was prachtig hoge mooie bergen , maar het werd maar hoger en hoger en hoger. Zelfs daar rijden ze als gekken, op de zeer smalle bergweg gingen ze geweoon passeren en ik was zo bang. Steile bergen, dieppe dalen afgronden alles wat niet goed voelde passeerde wij.....
Na 3 uur dacht ik dat we er waren, mooi dus niet het ergste moest nog komen, de weg verandere in een hobbellig pad, met haarspelbochten die steeds scherper werden en net als ik dacht hoger kunnen we niet meer gaan, kwam er na weer een scherpe bocht een nog hoger gedeelte......

Zwaar gestrest , kon ik na 5 uur rijden eindelijk uitstappen......

We waren nu gearriveerd in onze volgende bestemming: in de Ashram en
Aryurvedic Hospital in Chilianaula .......

Tot later Rina xxxx

  • 24 Februari 2015 - 16:24

    Addy:

    Hoi Rina,

    Fijn om weer iets te lezen, maar wat een reis hoeveel onderbroeken had je bij je? Ga maar lekker bekomen van deze jeep rit en daar weer genieten van wat er komen gaat.
    Het ergste is Rina, je moet ook weer naar ..... beneden dus heel veel sterkte daarmee! Misschien dat je nu ook weer lekker of beter eten krijgt wat niet vies is dan ben je weer aangesterkt voor de afdaling.

    Zusje geniet ervan ... liefs

    Adrie & Addy xx

  • 24 Februari 2015 - 16:55

    Paul:

    Wat een belevenis! Wel angst gehad begrijp ik maar je hebt het toch maar meegemaakt en gezien!
    Fijne trip verder, ook groetjes van Marijk,
    Paul

  • 24 Februari 2015 - 18:30

    Trudy:

    Hallo Rina,
    Ja, in een atlas zie je niet hoe hoog de bergen zijn, nu heb je het ervaren! Ik begrijp helemaal hoe je je gevoeld hebt. Maar deze ervaring kan je weer toevoegen an alle andere.
    En ja, je moet ook weer naar beneden, maar dan komt de bewoonde wereld steeds dichterbij. En nu je daar zo hoog bent is het 'lijntje' met 'daar waar onze dierbare zijn' erg kort. Doe dat waar je voor ging en geniet ervan. Groetjes van Willem en Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 15870

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: