Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Kovalam, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Kovalam, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn reis door India 2015

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

13 Maart 2015 | India, Kovalam

Zo na een eerste dag met wat teleurstellingen, gaat het weer super goed

Daar ik al van te voren mijn verblijf daar voor 4 dagen betaald had , heb ik voor een andere oplossing gekozen.
Ik vertrek nu elke ochtend met de bus of riksja naar het 13 km hoger gelegen Kovalom.
Het is super gezellig daar, echt een strand sfeertje waar ik op gehoopt had na de bija 3 weken in rust en stiltes in de Ashrams, was ik hier wel aan toe.

Heerlijk om in de ochtend aan te komen en eerst een lekker bakje masala thee drinken met de zee op 10 meter van je vandaan en dan lekker onder een parasol en op een bedje liggen niksen.

sAvonds eet ik in een van de velevleuke en gezellige eet tentjes en geniet van mijn super grote fles bier....... smille
En dan weer terug naar het resort.

Met het ontbijt ontmoet ik altijd de andere gasten en dat is ook leuk.
Vooral met de lieve Non en een echtpaar uit Duitsland lachen we wat af of hebben fijne gespekken
Voor de laatste 2 dagen heb ik nu een kamer geboekt in Kovalam Beach.
15/16 maart verbijf ik daar, dus dan geen heen en weer gereis meer.

En dan zit mijn trip er weer op.

Terug kijkend is het weer een super mooie reis geweest.

Prachtige nieuwe ervaringen opgedaan en mee gemaakt, en die zal ik niet snel vergeten.
Weer een verrijking , waar ik dankbaar voor ben.
Mooie mensen ontmoet, emotionele gesprekken gevoerd en veel gezien en ondergaan.
India is toch een land dat me blijf boeien.

lieve mensen , tot gauw xxxxxxxx


  • 13 Maart 2015 - 22:14

    Maria Timmermans:

    Hoi Rina,

    Ik zal blij zijn als je gezond en wel weer op Nederlandse bodem staat.
    Want het is geen reis, maar een trip geweest. (een drug, geest verrijkend iets)
    Geniet van de laatste daagjes rust voordat je weer aan de terugreis begint.

    Liefs, Maria

  • 14 Maart 2015 - 02:50

    Rina Verbiest:

    Geest-verrijkend was deze reis zeker heb genoten van elk moment, ook van de mindere momentjes , daar heb ik achteraf van geleerd.

    Lieve groet Rina

  • 14 Maart 2015 - 20:52

    Maria Van Oeffelen:

    Rina fijn om te horen dat je het zo goed heb gehad tot gauw kunnen we je foto's bewonderen

  • 14 Maart 2015 - 22:09

    Trudy:

    Hallo Rina, toch snel gegaan! En ja, weer een zéér gevarieerde vakantie! Mooie en minder mooie ervaringen. Gelukkig wel weer leuke mensen ontmoet. Geniet nog lekker je laatste dagen en wij wensen je alvast een hele goede reis terug! Lieve groetjes Willem en Trudy

  • 15 Maart 2015 - 09:22

    Rina:

    Hoi Nichtje Maria,wat. Leuk om via deze weg van je te horen.
    Misschien een fijn/leuk idee om eens met elkaar af te spreken, bij jouw of mij. Lieve groet Rinaw

  • 15 Maart 2015 - 09:25

    Rina:

    Hoi ander nichtjeTrudy, ja achteraf is het snel gegaan. Heb trouwens van alles genoten en geleerd. Ook jullie sneeuw vakantie zag er super goed uit. Tot gauw lieve groet Rina

  • 15 Maart 2015 - 12:08

    Addy:

    Hoi zusje,

    Wat een belangstelling van iedereen, moeten we allemaal maar doen met onze vakantie via deze site waarbenjenu!
    Rina, geniet nog van de laatste dagen en alvast een goede en veilige terug reis.

    Grt Adrie & Addy

  • 15 Maart 2015 - 16:58

    Els Van Kaam:

    hoi lief kind even tussen door ik ben net gestopt met in de tuin te werken 5 uur dus tijd voor een
    heerlijk biertje ik wil dat samen doen met jou dus!!!!!!!!!ga naar een terras bestel een biertje
    en proost op ons denk aan mij!!!!!!!!!!!
    dan smaakt het natuurlijk nog beter ik reken bij thuis komst met je af.
    lieverd tot snel geniet nog even want het zit er bijna op.
    een dikke vette knuffel van je proost vriendin!








    11

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 15857

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: