Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Kovalam, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Kovalam, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn reis door India 2015

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

12 Maart 2015 | India, Kovalam

Tegen de avond en na de strubbelingen op weg naar de zee/strand, was het inmiddels avond geworden en ik dacht, kom laat ik een hapje gaan eten.
Ging naar het restaurant en daar was nieman, ook niet gezellig dacht ik...

Dus ik ging op pad , na lang zoeken en bij navraag, bleek er totaal niets te zijn om te eten??????

Als je naar een restaurant wilt gaan moet je naar Kovalam gaan , dat is 13 km verderop....
Maar zei ik, ik ben toch in Kovalam??

Nee vertelde de vriendelijke dame uit een winkel, u bent in Poorvar en dat is
Inderdaad 13 km van hier.

Inmiddels kreeg ik honger, dus terug naar het resort, waar inmiddels een andere dame zat en toen we wat te eten wilde bestellen, keek de jongeman onrustig en vertelde, dat de keuken maar 1 gerecht klaar kon maken, we bestelde dat.

Mijn tafeldame was een hele aardige Boeddistische non en we hadden een mooi gesprek...... ze verwende zichzelf elk jaar met Ayurvediche behandelingen, voor de rest van het jaar leefde ze sober in een Ashram.

De volgende dag ging ik naar de baas toe en vertelde dat ik niet meer wilde bij boeken...
Daar de weg naar het strand te moeilijk voor mijn was en dat ik voor een maaltijd 13 km moest rijden.
Hij zei, ja de weg naar het strand is erg zwaar, maar u kunt toch eten in ons restaurant, ik vertelde mihn ervaring van de vorige avond, dat ze maar 1 gerecht konde aanbieden en dat terwijl het resort bijna vol zit.
Hij keek heel verbaasd en zei verder niets meer, volgens mij was hij niet op de hoogte van het niet funcioneren van de keuken....

De overige gasten namen elke avond een taxi naar Jovalam om te eten.

Nee dit is geen goede afsluiter van mijn reis, het resort is mooi, maar verder is er niets te doen, totaal niets.
Het is echt een plek waar vele mooie Ayurvedische resorts staan , maar onderga je geen behandeling, heb je hier niets te zoeken.....

Jammer, dacht mezelf eens te verwennen....,

love Rina xxxxx

  • 12 Maart 2015 - 20:19

    Addy:

    Hoi zusje,

    Wat een tegenvaller met het eten, is wel goed als je aan het lijnen bent maar .... dat is bij jou niet het geval! En dan het strand wat ver weg is en moeilijk te bewandelen nog een paar daagjes zusje kan je weer lekker een patatje met een klodder mayonaise eten en naar de dijk in Tholen gaan.
    Rina, ga je nog verder iets ondernemen voor je naar huis gaat ..... wanneer vertrek je weer uit India? Zusje geniet nog van de dagen die je daar bent.

    Grt Adrie & Addy xx

  • 13 Maart 2015 - 17:24

    Rina:

    Hoi zusje en zwager,
    Ja het is weer eens tijd voor een aardappeltje in welke vorm dan ook hahaha

    Maar buiten dat heb ik het goed naar de zin en ik geniet.

    lieve groet Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 15863

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: