Varanasi india - Reisverslag uit Benares, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Varanasi india - Reisverslag uit Benares, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Varanasi india

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

18 Februari 2015 | India, Benares

De groeo 10 mensen , waren inmiddels wakker en de zouden een mooie kopen voor de Pudja voor moregenochtend om 04.00

Onze begeleider, had in de shop een verrassing voor ons een : Sasan
Dit is een mooi wollen kleedje dat je overal neer kan leggen als je bassis je thuis, je eigen plekje om te Mediteren, gewoon zitten, overdenkingen enz
Dus als je dit bijzonder kleedje neerleg, ben je overal thuis.
wat was ik blij met dit mooi cadeau......

We gingen wat drinken....
Om me heen kijkend, zag ik ineens geen vuil, stank, poep en troep meer....
Slaakte een zucht, voelde energie stromen en dacht:
Ik weet en voel weer , waarom ik hier zit....
Was geland en voelde me blij in dit bijzondere land te mogen zijn.

Tot later, Rina xxxxx

  • 18 Februari 2015 - 08:39

    Cecile:

    De reis gaat nu echt beginnen! Laat je inspireren gr.

  • 18 Februari 2015 - 08:52

    Zoonlief:

    Geniet de komende dagen en vind wat je zoekt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 15854

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: