Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Polhena, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Polhena, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

20 Februari 2016 | Sri Lanka, Polhena

Hoi....
Mijn verstand zei:Rina zoek een andere slaapplek.
Maar mijn gevoel vertelde iets anders. Mocht ik deze vriendelijke mensen voor het hoofd stoten en zeggen : Doeiiiiii
Nee dat kon ik niet, ze verdiende mijn respect voor hun levensstijl in hun eigen land. Ik bleef.....

Maar eerst waste ik in een emmertje al het beddegoed...
Ook ondekte ik dat mijn buitendeur niet dicht kon. Er zat geen slot op en geen handgreep dus hij schoot steeds open.
Ik vertelde dat en de rustige , vriendelijke man an zei....Sorry dat weet ik, er is een nieuw slot besteld!!!!!!
ik vertelde dat ik als vrouw alleen het niet prettig vond om in de nacht met open deur open te dlapen slapen. Maar het is hier veilig hoor.
Daar dacht ik anders over...,
Die avond bouwde ik met een stoel en mijn koffer een barricade voor de deur.
Ondanks alles toch een paar uurtjes geslapen .