Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Polhena, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Polhena, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

19 Februari 2016 | Sri Lanka, Polhena

Hoi...
Na 4 geweldige dagen in Villa Ferola in Polhena , reide ik met de bus van Polhena naar Unawatuna voor 50 roepie. Het Guesthouse in Unawatuna was snel gevonden....
Mijn eerste indruk was verbazing over alles wat ik zag....
Graag wilde ik het echte leven zien in een authentiek Lanka , s gezin.
Maar de moed zakte in mijn sandalen bij wat ik zag.
De aardige en zachte eigenaar , die samen met zijn moeder en zuster daar leefde, lieten vol trots hun tuin zien... Ik zag een jungle met een grote hoeveelheid aan gore troep. Vol trots mocht ik hun vriend de Koe zien, die tot aan zijn enkels in de strond stond, vast gebonden aan een boom. De 2 honden en de 11 katten, waren rustig aanwezig...

Achter het huis stond een soort schuur, daar boven in waren 2 kamertjes gemaakt, alles wat ik zag was smerig. Wederom zei de man vol trots: Heb alles net schoon gemaakt voor u komst.....????

Oma bood mij een kopje thee aan, het suikerlepeltje bleef plakken aan mijn vingers..... het kopje zag rondom het oor zwart....
Ineens hoor ik de vraag : Is alles naar wens voor u...
Ik heb gelogen...... en zei: ja hoor.

word vervold


  • 19 Februari 2016 - 18:34

    Toos Van ERP:

    lieve Rina vlug weg wezen daarvoor je ziek word, zoek maar een hotelletje doei doei.xxxx

  • 20 Februari 2016 - 10:53

    Els Van Kaam:

    Hoi zusje dit klinkt niet lekker en ik zei nog van daar zullen ze weer lekker voor je gaan koken want het ziet er erg gezellig uit .en als ik het goed snap heb je voor vier dagen daar geboekt.Jeslaapplaats heb je nog niet gezien ,die zullen ze ook zeker goed gepoetst hebben voor je komst ik hoor het wel hoe dat was toch maar genieten verder en niks doen waar je ziek van word xxxxxxxxl tot snel.

  • 21 Februari 2016 - 18:10

    Rina Verbiest:

    Hoi Toos en Els,
    Nee ik zal niets doen waar ik ziek van word.
    vol trots vertelde de man dat hij speviaal voor mij de kamer had gepoetst. Ach dan ga je toxh niet meer weg he?
    Lieve groet Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 15862

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: