Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

05 Februari 2016 | Sri Lanka, Kandy

Hoi.....
Na 5 dagen en nachten, kan ik zeggen het gaat beter met mijn handje....
Dus ..... zeg ik Dag berichtjes over dit onderwerp.

Veel kon ik niet doen, maar daar de Goude Tempel tegen over mijn guesthouse lig, kon ik daar toch een kijkje nemen
Het feit dat ik wist dat mijn hand niet gebroken was, gaf mij genoeg gerustellig om ondanks de pijn toch wat te gaan ondernemen.
Dus ging in op pad naar de Gouden Temoel.

Rina dacht, ik hou mijn handje gewoon stevig vast, maar er was me wel verteld dat er vele traopen te gaan was.,......,
Het gegin lukte wel maar de treden werden steiler en smaller en ik durfde niet meer verder....... Flapdrol
Toen vroeg ik een meneer die met 2 kindjes en vrouwlief ook omhoog gingen of hij mij een Handje kon geven. Verdomd weer dat handje....

Hand in hand gingen wij de honderden treden op..Boven gekomen heb ik hem mijn dankbaarheid getoond

En kon ik beginnen met het beginnen van 5 prachtige groten.
In deze groten wordt het leven van Boeddha verteld. Vanaf de eerste eeuw v Chr kwamen de prachtige Boeddha beelden toe stand.
Dit was echt genieten...,,

Na ee paar uur daar vertoeven, moest ik weer richting de honderde treden....
Weer vroeg ik iemand en weer kreeg ik hulp.

Kijk ze mogen hier dan wel zeggen dat ik eruit zie als 60 jaar, maar achter die rode haartjes, zit toch echt mijn oud en grijs kopje.......
love Rina



  • 08 Februari 2016 - 10:53

    Maria:

    Hoi Rina,

    Fijn te lezen dat het beter gaat met je hand!. Want wat ben je toch onthand en onhandig, als je er maar 1 kan gebruiken, toch?!

    En je bent weer aan het genieten.
    Ben al benieuwd naar je fotoalbum.

    Hier is de carnaval losgebarsten en is alles anders dan anders.

    Heel veel plezier.

    Liefs, Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 15847

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: