Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Dambulla, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Dambulla, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

01 Februari 2016 | Sri Lanka, Dambulla

Hoi.... De laatse dagen waren niet fijn. In Negombo ben hevig gevallen met overal kneuzigen enz....vooral heel veel oiun in mijn hand. Kon/ kan ik niets meeen. Toch doorgereisd naar Dambulla. Echter in de nacht werd de pijn nog erger. Toen naar het ziekenhuis. Op het eerste gezicht zeiden de artsen: Mocht je hand gebroken zijn dan word je morgen geopereerd
IK wilde huilen en naar huis.
Gelukkig waren mij gastvrouw Christina en haar man meegegaan. Daar had ik veel steun aan.Dank je wel dat jullie dit voor mij hebben gedaan.

Waarom! Nog nooit zon oud vuil en rommelig Ziekenhuis gezien. De bedden zijn zo oud dat de lak eraf was en de mensen lagen in roestbakken . Of op de grond wegens te weinig bedden.

Jeetje wat was ik blij dat mijn hand na de fotos niet gebroken was maar zwaar gekneusd. Later begreep ik dat dit een gratziekenhuis was. Er is alleen geld voor de zorg en niet voor iets anders.
Grote klassen voor de aardige artsen en verpleegkundigen die hier goed werk verrichten.

Heb nu pijnstillers en slaap veel....

love Rina




  • 01 Februari 2016 - 15:39

    Jeannine:

    Rina beterschap en ik hoop dat je de resterende vakantiedagen meer geluk heb. Xxx jeannine

  • 01 Februari 2016 - 15:52

    Trudy:

    Dan weet je dat je daar beter niet in een ziekenhuis terecht kan komen! Doe verder wat rustig aan en extra voorzichtig. Hopelijk gaat het genieten er nu toch van komen. Sterkte!xx

  • 01 Februari 2016 - 17:31

    Els Van Kaam:

    hoi zusje ik brobeer het nog een keerik ontvang wel berichtjes van jou maar ik maak daar niet uit op dat jij mijn berichten ontvangt nu denk ik dat we het gevonden hebben ik had het e mail nummer niet aan elkaar geschreven ik hoop dat dat het is want ik heb je al enkele berichten gestuurt maar kreeg ze op je blog niet te zien even kijken of het nu wel lukt heel veel beterschap alvast en een dikke knuffel ik stuur hemm nu weg op hoop van zegen

  • 02 Februari 2016 - 02:23

    Rina Verbiest:

    Hoi Zusje, Jeannine en Trudy. Dank je voor jullie berichtjes, ben ik heel blij mee. De medicijnen werken goed, kus Rina

  • 02 Februari 2016 - 11:57

    Maria:

    Hoi Rina,
    Wat een pech! En zo zie je maar: wat
    leven wij in een luxe maatschappij en toch zijn nog zovelen ontevreden.
    Ik hoop dat je snel herstelt en dat je je reis kunt vervolgen. Want alles was geboekt, toch?
    Heel veel beterschap gewenst en doe rustig aan!
    Liefs, Maria

  • 03 Februari 2016 - 10:44

    Els Van Kaam:

    hoi zusje hoe gaat het met de gavalle vrouw gaat de reis vandaag toch weer een stap verder of is dat morgen pas ik ga alvast weer een stap vooruit om te zien waar je terecht komt en je slaapplaats enz zo te zien is dit niet zo heel ver ga je weer met de bus ik hoop dat het beter gaat met je handje want je hebt natuurlijk nog al wat mee te slepen een dikke knuffel van mij tot horesxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 15869

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: