Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Polhena, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Polhena, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

14 Februari 2016 | Sri Lanka, Polhena

Hoi...
Na genoten te hebben van de natuur van Ella, weer de bus in voor een 5uur durende rit. In Ella stoverstap vele touristen te wachten op de zelfde bus, van Ella naar Matara....Dit kost 405 roepie
Het zat er dik in dat er mensen moesten staan. Gelukkig had ik snel mijn bagage ingeleverd en kon ik snel op zoek naar een zitplaats.
BINGO ...Wat een geluk.
De kaartjes verkopers in de bus hebben een zware job
Gedurende rit moet hij blijven staan om elke persoon die in stapt in de bus een kaartje te verkopen. Ook draagt hij zorg voor de vaak zware bagage , zoals op deze lange rit. Met mijn handbagege koffertje had hij totaal geen probleem hahaha.......
Jeetje wat ben ik blij met mijn piep klein koffertje en losse tas. Mede daardoor gaat het vele reizen en overstappen haast vanzelf.In en uit de bus stappen wordt ik bijna altijd geholpen door ďe kaartjes verkoper.
In Matara aangekomen een tuk tuk genomen naar mijn guesthuose/ hotel
Daar wachtecmij een aangenamen verrassing, een prachtig plek en een van de gasten verwelkomde mij , daar Kristel de gastvrouwveven weg was.
Dit gaat helemaal goed komen de komende 4 dagen...... hahaha

LovecRina

  • 14 Februari 2016 - 19:47

    Els Van Kaam:

    Hoi Rina jij zegt dat je nu in Matara bent ?Is dat hetzelfde als Polhena zo ik hier zie ben je daar tot 15 feb. het klinkt in ieder geval allemaal goed,slaap je nu dan in VillaFerola?gGa lekker verder met genieten.tot snel love youxxxxxx

  • 15 Februari 2016 - 00:05

    Toos Van ERP:

    goede dag Rina..de mailtjes willen maar moeilijk weg dit is de derde hopelijk gaat hij wel naar jou.Wat fijn dat je het zo naar de zin hebt.Ga je ook nog naar een klooster of zo iets om te mediteren en uit te rusten ?zou wel goed voor je zijn na al die trein reizen. Hoe is het met je arm doe maar wat rustig aan.en nog een goede reis verder liefs TOOS

  • 15 Februari 2016 - 02:50

    Rina Verbiest:

    Hoi zusje, fijn je berichtje te lezen. Els , Matara is de plaats waar ik met de bus aan kwam, Vandaar heb ik een tuk tuk genomen naar Polhena. Dat is maar 3 klm verder. Het is prima hier. Hoe gaat het met jullie. Is het winters weer.? Love Rina

  • 15 Februari 2016 - 02:55

    Rina Verbiest:

    Hoi Toos, fijn je berichtje te lezen. Inmiddels weet ik van anderen dat ze met hetzelfde probleem zitten wat het versturen van een berichtje betreft. Fijn dat je het toch steeds probeer. Toos deze keer geen Meditatie Centrum. Maar zoalsvik al schreef een paar geweldige dagen in een Ayurvedic Centrum met heerlijke massage.
    Gaat alles goed met jouw ? Groet Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 15863

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: