Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Mount Lavinia, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Mount Lavinia, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

25 Februari 2016 | Sri Lanka, Mount Lavinia

Hoi
Nog met het Tsunami Museum in gedachten , besluit ik nog eenmaal te kijken en zwemmen metbde Reuze Schildpadden , die leven in het Rif voor de kust van Hikkaduwa. Een geweldige ervaring is dat om die grote pracht dieren zo in de vrije natuur te zien.
Volgens zeggen leven er
3 a 4 schildpadden in dit gebied,
Het water is zo helder dat je ze zo kan zien en fotograferen. Een uniek gebeuren en schitterend om dit te mogen mee maken.
Elke dag ging ik kijken of ze er weer waren en bijna altijd werd mijn wachten beloont. Super

In middels ben ik met de bus van Hikkaduwa naar Mount Lavina voor 103 roepie gereist.
weer afwachten hoe het daar is.

love Rina


  • 25 Februari 2016 - 18:29

    Toos :

    Rina ik wilde je vragen is je bikinie niet versleten van al dat zwemmen ??Of had je een koffertje vol bij je ?Maakt niet uit als je maar genoten hebt van Zon en dieren. Ik wens je nog een paar mooie dagen en een goede reis terug...lieve groet Toos xxx

  • 25 Februari 2016 - 21:28

    Rina Verbiest:

    HOi Toos,
    Het bikini verslagje kun je nu lezen. Hahah
    nog een dag en dan zit het er weer op.
    Groetjes Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 15835

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: