Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Mount Lavinia, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Mount Lavinia, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

25 Februari 2016 | Sri Lanka, Mount Lavinia

Hoi
Het weljom in Beachside Upper room was hartelijk, ook de kamer was erg mooi. Er stond fruit klaar en een waterkoker met thee en koffie voor gebruik.

Het strand staat bekend om zijn mooie stranden, nou ik heb echt veel mooiere gezien , dit strand vind ik saai en de weer hoge golven en sterke stroming zorgt ervoor dat ik weer niet kan zwemmen.
En moet je weten dat het nog steeds rond de 33 graden is.
Bloedje warm ....en dat zeg Rina hahah
Er staan een paar dure resorts en de restaurants zijn ook peperduur.
NEE dit is niet mijn stekje...,

Toos je vraag of mijn bikini nog niet versleten is , nou ik kan je vertellen dat ik toen ik naar zuid Sri Lanka reisd, na eerst het binnenland bekeken te hebben, zag ik al snel dat mijn bikini flink aan het slijten was. Dus op zoek naar een nieuwe, bijna niet te vinden. De dames in Sri Lanka gaan het water in met hun kleding aan.
Maar ik bleef proberen, als ze wel iets hadden , werd er keurig gezegd, we hebben wel iets, maar niet in u maat.
Mijn zelfvertrouwen zakte met elk : Nee niet in u maat naar beneden.
Heb er nog last van en draag nog steeds een zeer versleten ding, hahaha

Ineens viel mijn oog tijdens het strand bezoek op een zeer oud maar gezellig stekje.Ik ging het hekje binnen en een lief uitziende jongeman begroete mij hartelijk, Hij vertelde dat je bih hem een ligstoel kon huren voor een hele dag voor 150 roepie= 1 euro en 10 cent.
Hij kon je alleen thhe aanbieden en fris......
Ik was gelijk verkocht, van dit soort knusse , simpele en persoonlijk plekje hou ik het meest.Komt toch nog goed met dat saaie strand van Mount Lavina

lovr Rina





  • 25 Februari 2016 - 20:32

    Trudy:

    Zo avonturier! Jij komt ook overal en bij iedereen! Gelukkig tref je steeds vriendelijke en eerlijke mensen. Jammer dat de stroming in de zee zo sterk is. Oppassen dus! Nogmaals een goede terugreis en wij bellen wel over 1 of 2 weken. Groetjes x

  • 25 Februari 2016 - 21:21

    Rina Verbiest:

    Test

  • 25 Februari 2016 - 21:25

    Rina Verbiest:

    Hoi Trudy,
    Als je zoals ik doe, rondreis dan is het altijd afwachten hoe je Guesthouse eruit ziet. Heb je trouwens met een Hotelboeking ook . De plaatjes kunnen mooier zijn dan de werkelijkheid. Hahaha
    Trudy ligt er sneeuw waar jullie heen gaan?
    Groet Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 15814

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: