Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Polhena, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Polhena, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

17 Februari 2016 | Sri Lanka, Polhena

HOI....,
Wat een geweldige 4 dagen heb ik gehad in Polhena...
Een kleni stradplaatsje in het zuiden van Sri Lanka.Mijn guesthouse/hotel Villa Ferola is een pracht van een verblijf, Een schitterendevtuin, goede kamer en Koemara de kok..tuinman.., schoonmaker..gastheer enz zorgde voor een geweldig ontbijt en Dinner
.Kristel de eigenaar bezit de kunst om iedereen het naar de zin te maken , juist door iedereen vrij te laten De locatie is geweldig..
Het huis heeft een piep klein privecstrandje aan het water.,,
Daar voelde ik mij in de ochtend verzorgd door Koeman en zijn heerlijk ontbijt, als een Godin in Lanka.

De overige gasten waren ook heel leuk, vooral Ramona uit Oostenrijk die daar samen met haar man 6 weken verblijven . Vaak zaten wen stilte samen aan de zee, luisterend naar de deinende golven . Of we hadden een mooi gesprek..,
Op 2 minuten lopen was er een prachtig strand met helder water..,
Geen massa toerisme , hooguit 10 mensen....Super....
Wat heb ik genoten van het zwemmen....

De andere gaste waren al 3 maanden daar en ik moct mee maken toen hun vakantie er op zat. PAUL inmiddels kind aan huis, nodigde iedereen uit voor het eten van zijn eigen gemaakte Vissoep
De tafel werd gedekt op het prive strandje en iedereen at mee......
Wat en sfeer en wat bofte ik dat ik zoiets mee mocht maken...,

Het weer is nog steeds zonnig en soms zelfs voor Rina veel ste warm, zelf op het stran haast geen wind,
Tussendoor nog naar een simpele Tempel geweest, maar bijzonder omdat het op een eilandje lag.,..,
Wat vondvik het jammer dat mijn 4 dagen erop zaten, met tegenzin nam ik afscheid, van dit paradijsje in Polhena.....

Love Rina


  • 17 Februari 2016 - 22:12

    Erik:

    Fijn te lezen dat je zo aan het genieten bent. Ga zo door :-)

  • 18 Februari 2016 - 09:42

    Els Van Kaam:

    hoi lieverd zo ik zie ben je weer in iets prachtigs beland in Unawatuna, wat een leuk strand en wat klinkt het in je guesthouse allemaal gezellig volgens mij gaan ze lekker voor je koken daar.Ik hoop dat je weer zoveel leuke mensen ontmoet want dan is het weer echt genieten ,laat je weer lekker verwennen daar een hele dikke knuffel van mij xxxxxxxtot laterxxx

  • 18 Februari 2016 - 10:27

    Rina Verbiest:

    Ja zoonlie en zusje Els, deze plaats en de mensen waren een geweldig extratje op deze reis.Devlocatie was ook zonprachtig: love xxxx

  • 18 Februari 2016 - 10:29

    Rina Verbiest:

    Dank je wel voor julli reaktie, knuffel Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 15825

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: