Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

13 Februari 2016 | Sri Lanka, Kandy

HOI....
Nog nagenietend van de prachtig treinreis, ging ik de volgende dag op pad. Ella is een gezellig en toeristische dorpje.
ook hier is de omgeving een en al prachtige bergen en wondermooi.
Zelf ging ik met de locale bus een prachtig 2000 jaar oude Tempel bezoeken. Daarna weer in een andere bus naar de Ravana Waterval.Met een donderd geluid stroomt het water honderde meters omlaag. Wat een oerkracht.

Weer zo, n mooi stuk natuurschoon. We moeten maar heel zuinig zijn op onze aarde dat dit alles goed bewaard mag blijven.
Ik blijf me verbazen hoe gemakkelijk je zelfs in de bergen in het kleinste huchtje kan komen met de bus. Goed gedaan Rina.......
ook weer mede dankzij de locale mensen.
Ik blijf genieten van de gesprekken met de locale mensen en met medereizigers. Daar komen soms mooie gesprekken uit voort.

LLove Rina

• 14 Februari 2016 - 09:14

Trudy:

Hallo nicht, zo zie je maar dat je met contacten ver kan komen

• 14 Februari 2016 - 15:53

Rina Verbiest:

Ja Trudy en mensen zijn bli als ze je kunnen helpen. En de daaruit voortkomende contacten zijn weer mooi meegenomen voor mij hahahb Groet Rina xx

• 14 Februari 2016 - 16:08

Rina Verbiest:

Trudy we moeten inderdaad samen zorg dragen voor de aarde voor ons nageslacht. Alles goed bij jullie ? Mooie ketting gekregen van Willem. Zal zeker een mooi gevoel geven grt Rina