Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

10 Februari 2016 | Sri Lanka, Kandy

Hoi.....
Zo mijn tijd in en rond Kandy zit er weer op. Kandy is voor mijn een te drukke stad. Maar ik heb er wel mooie dingen ondernomen. Zoals de busrit door de prachtige bergen en een bezoek aan de theeplantage Pedro in Nuwara Eliya

Ook het verblijf van een paar dagen in een Ayurvedic Centrum Weda Medura , vlakbij Kandy, was geweldig
Het is een kleinschalig centrum met 4 kamers in een rustige omgeving. De Dokter is een super vriendelijke en zeer gewone vrouw met veel liefde voor haar vak als Ayurvedische Arts. Ook heeft ze veel humor.

Wat heb ik daar genoten van de rust, sfeer , het eten, de andere gasten maar vooral van de Ayurvedische behandelingen..

Elke ochtend om 07.00 werd je gewekt met een kopje Herbal thee.Daarna ontbijt .Later sprak de Dokter af wat voor massage's voor jouw op het program stonden
Buiten de Arts waren de vrouwelijke Masseurs geweldig. Wat heb ik genoten van alle behandelingen..

Tevens heeft de Arts mij extra geholpen met mijn hand/pols/arm, waar ik nog steeds veel last van had. Ze gaf daar veel aandacht aan,
Die werden elke dag met Ayurvedische medicijn ingewreven.
Daar moest ik elke keer 1 uur mee blijven zitten zodat de medicijn zijn wer kon doen.
Na 2 dagen was de pijn zo goed als weg en ik was super blij.
Dat voelde zo geweldig.,,,

De sfeer onderling met de andere gasten en het personeel was geweldig, het was net een thuis gevoel en dat had ik toevallig heel hard nodig.
Vond het jammer dat ik moest vertrekken, had zeker langer willen blijven,
.Het waren TOP dagen....

Dit is Ayurvedic Centrum is zeker een aanrader
www.ayurvedawedamedura.com

love Rina

  • 11 Februari 2016 - 22:16

    Els Van Kaam:

    Hoi zusje het klinkt allemaal weer goed, morgen een lange trip maar je gaat weer naar iets moois dat heb ik al gezien. Ook je slaapplaats heb ik gevonden ziet er ook goed uit, en dan ook nog is vlak aan het stand.Je gaat hier 4 dagen zijn en vast weer genieten , mmak er weer wat moois van .Een hele dikke knuffel en tot snelxxxxxx

  • 12 Februari 2016 - 17:35

    Rina Verbiest:

    Dank je zusje, het was een 5 uur durende busreis. Het guesthouse is leuk en ik heb al aan het prive strandje een pilsje gedronken . LovecRina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 15807

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: