Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn rondreis door Sri Lanka 2016 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis door Sri Lanka 2016

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

30 Januari 2016 | Sri Lanka, Negombo

Hoi.....
Na een zeer goede vluchtvwerd ik om 05.00 op het vliegveld van Colombo opgehaald door de gastheer van Tuk Tuk Lanka in Negombo,,.
Na een rit met de tuk tuk... kwam ik in een gezellige en schoon guesthouse aanl Na een douche kroop ik in een heerlijk fris bed.....
Om 12.00 werd ik waker en kon de dag beginnen....,,

Mijn dagenin Negombo wil ik gebruiken voorvrust en strand en dat gaat Rina vast lukken.......
Schrik niet.... de zon schijnt en met zijn 33 graden heel warm.
Behalve op het strand bij het water staat er steeds een flinke wind.....

love Rina

• 30 Januari 2016 - 18:48

Toos:

Fijn Rina dat je goed bent aangekomen en al een mooi e strand dag hebt gehad.tot de volgende keer lieve groet Toos