Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Alleppey, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Alleppey, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn reis door India 2015

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

11 Maart 2015 | India, Alleppey

Ja het leven in de ashram komt ver overheen met de andere Ashram tijdens deze reis....
Ik begin er langzaam aan gewend te raken, dat vroege opstaan....

Ook zoals deze ochtend, om 4.45 op om de Puja van 5.00 zien, en voelen....
Wel kan ik zeggen dat deze de mooiste en indrukwekkend was die ik gezien had. En wederom was ik verbaasd dit te mogen mee maken.
En daarna natuurlijk weer naar het strandje voor meditatie.......

Deze keer voelt het verblijf vele malen beter dan toen ik er 3 jaar geleden was. Amma is nu op tour door India, wat natuurlijk heel jammer dat ik haar niet kan zien, maar daar staat tegenover dat de sfeer nu fijn is , nu er geen duizende mensen per dag een Darshan komen halen bij Amma.
Blijf het heel bijzonder vinden dat Amma zoveel energie heeft dat ze vaak wel 15 a 20 uur achter elkaar darshan aan het geven is........

Maar het fijne is nu dat de vaste bewoners heel ontspannen zijn nu ze niet de zorg dragen voor het goede verloop voor de duizende mensen en dat is voelbaar en maakt de sfeer heel goed..

Ook kom ik nu tot fijne gespreken , zoals met een meneer...,.,

Hij zat aan een tafeltje naast mij en ik zie dat hij een mooie steen vast heeft,ik vraag hem: Is dit een bijzondere steen?
Hij legt de kracht van de steen uit en die gaat over energie voelen.

Ik zeg, nou dat zal de steen bij mij niet voelen...

Hij pakt mijn hand vast en houd hem bij de steen, nadien vraagt hij: voelde je de energie? Ik zeg: sorry maar ik voel niets.....
Nou ik voelde jouw energie goed stromen....,

Dan zegt hij ineens, kom eens en ik ga dichter bij hem zitten en hij begint mijn energie banen te leiden en hij zegt, onderga dit maar....
Na 10 minuten kijkt hij mijn aan met zijn heldere prachtige diep blauwe ogen en zegt:
Met jouw energie is het prima gesteld en ik zie je staan met open armen...
Je wilt zoveel ontvangen en geven, maar sluit je er niet voor af, je bent een mooi mens.......

Kijk dit zijn de persoonlijke krenten op de taart, dank je wel lieve meneer....

Hij vertelde in New York te wonen en daar een praktijk heeft in datgene wat hij net bij mij heeft gedaan, zij het verkort natuurlijk.

Love Rina xxxxxx



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 15818

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: