Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Alleppey, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn reis door India 2015 - Reisverslag uit Alleppey, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn reis door India 2015

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

11 Maart 2015 | India, Alleppey

Hoi Erik , Maria en Els, ja de grote liter fles bier beviel me goed.
Els fijn dat je Rob gaat bezoeken, heeft hij nog nieuws.?

Mijn dagen In Alleppey waren erg gezellig, mede door het leuke guesthouse waar ik verbleef....

De volgende trip is naar de Ashram van Amma: Amritapuri.

Daar ik koos voor een boottocht naar de Ashram, kreeg ik een prachtige 5 uur durende natuur te zien en wat genoot ik daarvan....
Rond 17.00 kwam ik aan en kreeg een bed in een kamer met 2 andere dames, mijn plekje was een matrasje op de grond.....

De volgende dag begon ik om 6.00 met meditatie en yoga op het aangelegde strandje wat bij de ashram hoort. Een rustig plekje.....
Niets is zo mooi als je in stilte zit en alleen maar deb golven tegen de grote rotsblokken hoort bonken, die daar zijn neergelegd om de woeste golven te breken. De stroming is daar gevaarlijk en je mag ook niet het water in.
Mijn favoriete plekje in de Ashram.