Varanasi india - Reisverslag uit Benares, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Varanasi india - Reisverslag uit Benares, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Varanasi india

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

18 Februari 2015 | India, Benares

Na wat gedronken te hebben met ons groepje, wat hele leuke fijne en aardige mensen zijn. Onze 2 meisjes, van rond eind 20 , zijn zo lief, ook voor mij. Mijn kamergenote heeft dezelfde humor als ikke , dus dat klikt ook goed. Houden zo Rina...

Maar goed onze begeleider stelde voor om naar een kleine tempel te gaan , waar bijna niemand komt.
Daar aangejomen, heerste een sfeervolle rust.
we moesten onze kleedjes op de grond leggen en het mooie was dat iedereen een ander spiritueel motief had.
Iedereen had ook zelf zijn eigen Sasan uit mogen zoeken, die echter in een hoesje zat, dus we hadden gewoon op de kleur van de hoes gekozen.

Maar toen kregen we ieder uitleg over ons gekozen matje....

Tranen vloeide..... de herkenning van de uitleg was bij ieder van
ons zo
herkenbaar dat de emotie, s loskwamen.

Lange tijd blijven we daar indie sfeervolle en liefdevolle energie, ineens voelde ik , dit is inderdaad een Spirituele reis en het voelde goed.

Tot laterRina xxx


emoties eruit kwamen....


Lang hebben we daar in alle rust gezetten......

  • 18 Februari 2015 - 09:54

    Amrita Overlaet:

    hoi rina,
    Geweldig rina, ik zou er zo bij willen zijn.
    Geniet ervan en alle goeds.
    Liefs van amrita.


  • 18 Februari 2015 - 10:02

    Addy:

    Hoi zusje,

    Wat ik lees doe deze reis jou tot op heden goed, de rust die je zoekt blijf ervan genieten! Fijn dat je in een leuke groep zit. Geniet van wat er nog komen gaat.

    Liefs Addy & Adrie

  • 18 Februari 2015 - 21:12

    Trudy:

    Hoi Rina, fijn wat van je reis te lezen! Na een moeizame start gebeuren er nu dus fijne dingen. Datgene waar je voor naar India ging. Wij hopen dat het vanaf nu dus zo mag blijven gaan. Geniet ervan!

  • 18 Februari 2015 - 22:22

    Jannie:

    he Rina, wat leuk om je reis weer te volgen, klinkt allemaal goed, heel anders dan je reis alleen hè? Fijne tijd verder.groetjes

  • 19 Februari 2015 - 08:11

    Diana Jansen:

    Wat een avontuur weer, heel veel plezier..

  • 19 Februari 2015 - 17:31

    Cecile:

    het lijkt mij een bijzondere ervaring, zeker nu je in dat land bent.

  • 20 Februari 2015 - 05:46

    Rina Verbiest:

    Ik Hallo lieve mensen, wat een fijne berichten terug.
    Dank je xxxxxxA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 15816

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: