varanasi - Reisverslag uit Benares, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu varanasi - Reisverslag uit Benares, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

varanasi

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

18 Februari 2015 | India, Benares

Na een paar uur liggen, ging ik even naar buiten.Iedereen lag nog op bed.
Keek om me heen en dacht, wat doe ik hier.....
Koeien in een steegje zo smal dat je bijna niet langs het Heilige beest langs kon zonder hem aan te raken.
Stank, heel veel stank, koeien poep en afval, waar de kragge bij ons een schone plaats is. Overal vuiligheid......

Het is zelf erger dan ik nu beschrijf....

Voelde me nog steeds oververmoeid , want ik was ruim 2 dagen aan het reizen geweest , met al die vertragingen en dacht: WAT DOE IK HIER IN DIE STINKZOOI....?????
Ik besloot nog even te gaan liggen.....

Met gesloten ogen dacht ik terug aan het moment dat ik in het vliegtuig mijnkoptelefoon ging zetten, wilde muziek luisteren.
Bovenaan de lijst stond Elvis......
Het eerste liedje was : Thats oright Mama, verkeerd geschreven haha
Of te wel : Het is in oke Mama......
Elvis zingt in mijn oren, langzaam verdwijnt Elvis uit beeld en Rob zingt in mijn oren : Het is goed Mama......
Ik luister met ingehouden adem, en hoopt dat hij bedoelt dat daar waar hij is : Het in orde is, fijn dat Mama dit nu weet.......,...

Tot Later Rina xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 15830

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: