Varanasi india - Reisverslag uit Benares, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Varanasi india - Reisverslag uit Benares, India van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Varanasi india

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

18 Februari 2015 | India, Benares

Hoi lieve mensen,

Vertragingen....Vertragingen......

Na een goede vlucht, kwam ik alleen aan in Delhi.
Rond 0.55 zat ik op de afgesproken plaats op het vliegveld.
Rond 01.30 zouden mijn medereizigers landen.
Het werd 03.00 , 04.00 , ik werd ongerust, zit ik wel op de goede plek te wachte...?????
Uiteindelijk kwamen ze om 05.15 aan.
Vertraging, in Nederland was de oorzaak.

Toen was het wachten op nog 2 mensen...
Maar daar was ineens het berichtje uit Moskou, ook daar was vertraging en het koppeltje, had daardoor de overstap naar Delhi gemist.
Die hadden pas de volgende dag een vlucht.

Wij gingen alvast de lange treinreis naar Varanasi maken.
De treinen zijn in India, vies en stinkend , maar je had wel een ligplek, daar waren we heel blij mee.... wevertrokken 07.00 in de ochtend en zouden 19.00 in Varanasi aankomen..... ZOUDEN
Het werd 04.00 in de nacht. De hing al uren een pislucht ......
Vertragingen...... uren stil gestaan, als hij reed kwam hij niet sneller dan 50 klm per uur.
Gebroken kwamen we om 05.00 aan in ons guest house.

Tot later, Rina xxxxxxxx



  • 18 Februari 2015 - 08:49

    Zoonlief....:

    Goed te lezen dat het allemaal voorspoedig gaat ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 15827

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: