Mijn spirituele reis naar India - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu Mijn spirituele reis naar India - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Rina Verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn spirituele reis naar India

Door: Rina Verbiest

Blijf op de hoogte en volg Rina

14 Februari 2015 | Nederland, Bergen op Zoom

Op zondag 15 Februari vertrek in naar India.
De eerste 18 dagen reis ik samen met een groepje fijne medereizigers zullen we samen een Spirituele reis maken in Noord -India.
Daarna zal ik alleen door reizen naar het Zuiden van India.

Morgen stap ik dus op het vliegtuig richting India waar ik zal landen in Delhi, op het vliegveld zal ik mijn reisgenoten ontmoeten.
Heel spannend allemaal daar ik bijna altijd alleen mijn reizen maak....

Rugzak.... klein koffertje ....handtasje is gepakt.
Zal weer wel veel te veel bij me hebben zoals altijd. hahahahah

Ga nu een hapje eten en wat tv kijken en dan mijn bed in....
Waar om 06.00 mijn zwager Paul mij op kom halen om mij af te zetten in Roosendaal , alwaar ik met de trein naar Schiphol zal reizen.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii tot later Rina

  • 14 Februari 2015 - 21:47

    Cecile:

    wat leuk, weer het avontuur tegemoet! Geen carnaval dus. Leuk om je weer te volgen, een hele fijne reis toegewenst, groetjes Cecile en Gerard.

  • 14 Februari 2015 - 23:27

    Dennis Jansen:

    Goede reis en veel plezier en avontuur toegewenst.

  • 15 Februari 2015 - 12:22

    Zoonlief:

    Nou moeders, geniet van de stilte en ontdek de mooie plekjes in India...

  • 20 Februari 2015 - 05:49

    Rina Verbiest:

    Lieve zoon, Dennis en Cecile dank je voor de fije groeten xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Heb het geluk gehad dat ik al vele mooie reizen heb mogen maken, dat is een verrijking in mijn leven. De landen die ik bezocht heb zijn: Europa : Lapland...Griekenland...Kroatië...Macedonie..Spanje...Frankrijk...Italie... Marlorca... Egypte...Jordanie...Zuid-Afrika...Australie...Thailand...Indonesie 3x... India 3x... Israel 2x...Mexico...

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 15823

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 30 Januari 2016

mijn rondreis door Sri Lanka 2016

14 Februari 2015 - 19 Maart 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: